Hello
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Hello
نوشته شده در پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394
بازدید : 183
نویسنده : fatemehkaydany

سلام دوستان
 من فاطمه کایدانی هستم.
 تصمیم گرفتم بازهم شروع کنم برای تبادل دانسته ها؟
شما می تونید اطلاعات منو بیشتر کنید یا شایدم بیشتریاد
بگیرید
تو دنیا نمی دونم  زیاده،ولی میخوام یاد بگیرم ومیدونم هم هست
مگه نه؟
کافیه شروع کنی
پس شما رو به یه فنجون تفکر دعوت می کنم؟؟!!!


Hello friends
کایدانیI am  f.
I decided to start again for the rest of theExchange (s)?
You can learn more or maybe  menu
Helpdesk
You are in the world I don't know much, but I want to learn as well
Didn't?
I know you started
So you've got to have a fnjun I invite thinking?!?!?






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: